Suzuki GSXR1000 2006mod
|
|
|
Kjetil kjører Suzuki GSXR1000 K6. Sykkelen vil bli preppet
bl.a i samarbeid med Hagheim Motor, Esp1Tech Racing Suspension og Fastbikes
AS
Foreløpig er følgende gjort/byttet:
Eksosanlegg byttet til full Titan raceanlegg fra Sato Racing.
Powercommander med ekstra ignitionmodule og quickshifter er montert.
Fotpinnene er byttet med justerbare gullelokserte fotpinner fra Sato Racing.
2 sett works racekåper er tilpasset og lakkerte. (Gul og sort).
PVM felger med Galfer wave bremseskiver er monterte.
Kåperamme er byttet med en lettere i aluminium.
Dyser og fjærer i forgaffel er byttet av Esp1Tech.
Drev og kjede er byttet til lettere 520 og DID ERV3 kjede.
Sato Racing hurtigklipsfeste foran på tanken er montert.
Tanklokket er byttet med skrubart alulokk fra PP-Tuning.
Luftfilter er byttet til et BMC High-flow filter
Bytte til WP bakdemper. (Foreløpig en på lån fra Hagheim Motor)
Kjørt og mappet i dynobenk hos Jan Tore på Fastbikes
Montert AIM-Light Laptimer.
Følgende skal vi gjøre:
Bytte til WP Styredemper.
Slik ser den ut:
Effektkurven etter mapping: (blå kurve)
172,2 HK på bakhjulet. Kan trygt si den går som ei kule.
Her er standardspecen på gateversjonen:
Firesylindret
firetakter
vannkjølt
999 cc
130 kW (177 hk) ved 12.800 omdr.
86,3 Nm ved 10.800 omdr.
DOHC
SDTV-bensininnsprøytning
katalysator og SUZUKI PAIR-system
seks gir
elektrisk start
sittehøyde 810 mm
tørrvekt 166 kg
bensintank inkl. reserve 18 liter
farger: blå/hvit eller svart/grå
|
|
|
bilder av Suzuki GSXR-1000 K6 er hentet fra www.bestofbikes.no
|
|