Ny 3dje plass i ERF for hagheim Motor
|
På søndag kjørte gutta inn til nok en knallsterk tredje plass, og Hagheim Motor ligger nå på andre plass i ERF-serien etter at 2 av 6 løp er k
Det er ikke tvil om at Even og Arvid har kjørt utrolig bra, og at Hallvard og resten av teamet også har gjort en utrolig bra jobb underveis.
Gutta kvalifiserte til en sterk 10ende startposisjon på en bane Arvid aldri hadde vært på før.
I løpet kjørte de jevnt og fort, men hadde de problemer med dekkslitasje, og gikk tom for bremseklosser siste halvtimen.
De greide likevel å holde koken inn til nok en knallfin pallplass.
Teamsjef Hallvards rapport:
Sensasjonell 3dje plass for Hagheim motor i Nordisk endurance 6 timar.
Teamet ankom Sverige og Falkenberg laurdag kveld.Me visste at dette kom til å bli eit av våre vanskligaste løp nokon sinne,me hadde aldri vore på falkenberg og det var påmeldt 70 team og så skulle det kvalifiserast og kun 38 skulle få kjøre løp.Me brukte kvelden til å gå rundt bana og sjå på sporvalg korleis du skulle komme fortast muleg rundt bana.
Kvalifisering:
Denne helga hadde vi kun 2 førarar på grunn av at 3dje føreren kjørte norsk mesterskap i Roadracing.
Kvar førar fekk berre 13 minuttar kvalifisering og det er gjennomsnittet som teller alikevel klarte vi å kvalifisere oss som nummer 10.
Løpet:
Det var knallver i sverige og vi fekk allerede vår første overasking etter 1time Arvid Reppen kom inn bakdekket var totalt utslitt.Vi bytta bakdekk Even Flaat reiste utpå andre timen og no var gode råd dyre eg som hadde tenkt å kjøyre 2 timar pr bakdekk,ikkje nok med at du må bytte dekk men du tapar verdifull tid og plasseringar.
Even kom inn igjen etter 2 timar og samme sak igjen vi bytta bakhjul og Arvid tok over sykkelen for å kjøyre 3dje timen på grunn av økonomi så hadde eg satt på et dekk som var utslitt høgre side.vi snudde det på felgen så venstre side blei høgre i og med at det var mest høgresvingar på bana.Det gikk det det blei mykje funderingar på korleis me skulle løyse dette dekkproblemet.Løsningen blei at vi bytta ut til 17 toms bakfelg og satte på eit nytt dekk samtidig som vi bytta framdekk,før even drog ut for å kjøyre fjerde timen.
Han kjøyrde som f og kjøyrde oss opp til femte plass
Når even kom inn igjen visste det seg at dette var eit godt taktisk grep no kunne vi sende Arvid utpå for å kjøyre femte timen på samme dekket.Vi bestemte oss no for å endre taktikk holde Arvid utpå lengst mulig til vi såg rundetidene begynte å gå oppover for så å ta han inn sette på et nytt bakdekk og prøve ta 3dje plassen som vi såg kunne vere innen rekkevidde.
Even kjøyrde ut for å kjøyre siste timen han satsa alt og kjøyrde raskt inn 3djeplassen samtidig som han satte løpets nest raskeste runde.Han opparbeida seg raskt ei ganske stor luke og alt såg ut som fryd å gammen,men når einhalv time gjenstår ser vi at rundetidene begynnar å variere å gå opp litt og at fjerde plassen tek inn på.
Det går tusen tankar gjenom hovudet,har han gått tom for krefter,er det noko teknisk,erbakdekket blåstallerede.Avstanden bak til fjerde plass blir mindre og mindre er på det minste nede i 12 sekundar men så ser det ut som fjerdemann har gitt opp og kuka blir litt større igjen og vi halar i land 3dje plassen.
Oppsummering:
Kjempefornøyde er vi når vi tar imot Even i depotet da kjem forklaringa han hadde gått tom for bremseklossar når det gjensto ein haltime så han hadde bremsa stål mot stål litt med motorbrems og litt med bakbrems.
DETTE ER DET RÅASTE KJØYRING EG HAR SETT.
Når du tenker deg du skal kjøyre 150 km/t i snitt i ein halvtime å ha ein konkurent pustande i nakken.Sitat Even Flaat(jeg kommer ikkje inn for å bytte bremseklosser for en halv time) Bremseskivene gikk føyka men vi berga 3dje plassen og viktige poeng so no ligg me Nr 2 sammenlagt kun 2 poeng bak ledaren i den Nordiske endurance serien.
Vinnar blei svenske Alt i Dekk og nummer 2 het Humlan Endurance.
Vi er kjempefornøyde med innsatsen og ser fram mot neste løp på Karlskoga i sverige 22 juli.
MVH
Hagheim Motor
Hallvard
"
Publisert av kaa, den 20/06-2006
|
|
|
|
|